Monday 22 August 2011

mengapa la perlu desperate??...




Demm...bangun pagi2..gua tdergar lagu wali band "cari jodoh"...siyes gua tak suka lagu ni....nampak sangat desperate sangat mamat ni....hahaha~~so gua terfikir la nak buat entri pasal   desperate2 ni... jodoh pertemuan di tangan tuhan???...memangla....kita ni mestila usaha+doa+tawakkal pada Allah....x yah la tunjuk yang kita ni desperate sangat..pastu ada gak sampi post di fesbook...

Biarlah jodoh lambat pun asalkan mendapat Mr. Right or Mrs. Right..dan biarlah single daripada menjadi mangsa lelaki atau pempuan yang tidak beriman kemudian nanti....cey....gua tau..gua ni bukan nya baik sangat..tapi gua tak desperate k...walaupun awek pun xda.. apa nak risau..gua tengok orang OKU pun kawen jgak...

mengikut pengalaman gua la...ada pempuan tu, tidak di sangka-sangka dipinang orang,, kemudian berkahwin dan perkahwinannya kekal la sehingga ke anak cucu...wh0a.. cam best ja cinta selepas kawen ni.. pastu ada gak seorang yang dah lama bergewam(bahasa kelantan)  dan berjanji la untuk berkahwin namun mereka gagal  berkahwin & ada jgk yang bercerai.., maybe ni la dikatakan sebagai jodoh pertemuan itu di tangan tuhan(ketentuan Ilahi)...





gambar takde kena mengena 

p/s xda kena mengena dengan sapa2 ni just pandangan gua je...

No comments:

Post a Comment